Iarasi nu ma plang, doar explic situatia din ultima vreme. Suntem recunoscatori ca am avut de munca si ca ati apelat la produsele noastre, verdeturi de sezon de la noi, legume bio sau produse locale, romanesti.
Am incercat sa lucrez din bacanie, acolo unde Carmen avea musai nevoie de mine. Apoi am incercat sa lucrez de acasa cu copiii prin casa. Cred ca multi ati experimentat in ultima perioada lucrul de acasa :) Ati reusit? Eu fac asta de vreo 6 ani, dar inca tot nu imi iese :))))
Am inchis pentru o perioada magazinul fizic din Voluntari, Bacania din Povesti. Recunosc ca nu am stiut cum altfel sa gestionez comenzile, caci le pregateam oarecum in acelasi spatiu in care se desfasoara si activitatea din magazin. Nu stiam cum sa gestionez teama de a nu reusi sa dezinfectam dupa fiecare client din magazin, teama de a nu termina comenzile la timp, de a ramane fara produse fizic desi ele erau rezervate online...asa ca am inchis bacania. Nu imi pare rau, asa am inlaturat inca o teama, aceea de a nu ma inbolnavi eu si mai departe sa nu imbolnavesc pe cei dragi acasa: locuim impreuna cu 2 bunici( parintii sotului) si cei 2 copii ai nostri.
La gradina s-a lucrat in ritm alert. Cules multe, replantat, reamenajat solarii. La un moment dat am crezut ca ramanem fara verdeturi. Nu a fost cazul, dar acum va urma o perioada mai slaba cu productia, deoarece salatele imbatranesc si mai dureaza pana sosesc rosiile :)
Au trecut sarbatorile de Paste, ne-am luat cateva zile in care nu am mai livrat, ci doar ne-am organizat, am planificat si am pus la punct hartiile pentru contabilitate. Apoi v-ati mai linistitit si voi, clientii nostri :) Avem in continuare un numar constant de comenzi, chiar inca putin in crestere fata de perioada de dinainte, dar parca nu se mai simte asa o apasare. Vad in ultima saptamana de comenzi o asezare, cosuri echilibrate de consum zilnic si nu de stocare. Probabil si datorita vestilor ca dupa 15 mai intram intr-o oarecare relaxare.
Astazi, 6 mai, vom redeschide si noi bacania, momentan cu program scurt si cu reguli clare.
Pregatirea comenzilor am mutat-o intr-o camera separata, pe care am amenajat-o saptamana trecuta. Faptul ca avem o colega in plus, este iarasi un avantaj si o garantie ca vom putea sa finalizam comenzile in siguranta, dar vom putea sa ne ocupam si de clienti in magazin.
De saptamana aceasta am adus foarte multe branzeturi proaspete: telemea de oaie, capra sau vaca, dar si cascavaluri taranesti. Pregatite la tara, din lapte crud, dar in spatii foarte curate si controlate sanitar. Micii producatori nu au mai mers la piata si ne-au sunat sa gasim o cale sa ne ajutam reciproc. Suntem bucurosi ca i-am gasit si ca sunt din Arges, de acasa de la noi si astfel putem sa aducem produse proaspete, constant.
Pe de alta parte Ferma Ivascu a infiintat o cooperativa in Buzau. S-au strans mai multi mici producatori, asa ca acum aprovizionarea catre bacanii este mai usoara pentru ei si se face si mai des. De aceea am readus puii grill, pieptul si pulpe de pui si ouale. Pe parcurs vom testa si aduce si alte produse de la Cooperativa.
O alta noutate in aceasta perioada a fost mutarea platilor in online, fie transfer bancar, fie plati cu cardul. In dimineata sau in seara dinainte livrarii, in functie de momentul in care avem toate produsele, finalizam facturile si va trimitem sumele de plata in functie de optiunea aleasa. Pentru cei ce au ales plata cu cardul online, trimitem un sms din partea Greenspire srl cu un link de plata. Se acceseaza acel link, apoi pasii sunt simpli ca la orice cumparatura online. Doar sa aveti cardul la indemana :) Evitam cat mai mult manevrarea banilor cash, dar si contactul cu Florin, colegul nostru de la livrari. Cu timpul probabil vom reveni si la celelalte modalitati de plata: numerar sau POS la livrare. Asteptam insa vremuri mai linistite.
Va multumesc daca ati reusit sa cititi pana la capat. Va astept cu drag sugestiile si recomandarile. Stim ca mai gresim, stim ca putem sa imbunatatim multe aspecte.
Va multumesc ca ne sunteti aproape.